Back to top

מערכות בקרה חכמות, אנטי קולוז'ן, למניעת התנגשות עגורנים מבית AMCS

לצפייה בסרטון

ערכת אנטי קולוז'ן של חברת AMCS הצרפתית היא כלי עזר אוטומטי ותלת ממדי, לניהול ולמניעת התנגשויות של עגורני צריח ומנופים באתרי עבודה.

 

מערכת הבקרה החכמה 60 DCS מתריעה באופן אוטומטי בפני התנגשות ומסבה את תשומת הלב לסכנה מיידית בטרם התרחשותה, תוך מתן אפשרות לפעולת מניעה. המערכת מזהה במדויק את ההתנגשות האפשרית בין זרוע מנוף המתקרבת למנוף אחר, מחשבת את הנקודה שבה דרושה פעולה למניעת ההתנגשות, ונוקטת בפעולה המתאימה.

מערכת למניעת התנגשות עגורנים

 

 

המערכת ניתנת להתקנה על כל סוג עגורן שקיים בפרויקט ומאושרת ע"י כל יצרני העגורנים בעולם ! משמשת לניהול תלת-ממדי של עד 125 מנופים, ועגורני צריח הפועלים באותו אתר ועלולים להפריע זה לזה.

 

המערכת למניעת התנגשויות עגורנים מדגם 61 DCS ניתנת להתקנה על כל עגורן קיים ובנוסף גם על כל סוגי המנופים הניידים, משאבות בטון ומנופי זחל, המהווים חלק ממערך העגורנים באתר. מדובר ביתרון טכנולוגי משמעותי של המערכת היודעת לזהות ולהתריע, במקרים בהם תנועת המנוף הנייד מהווה סיכון לעגורנים אחרים, או למנוף הנייד עצמו.

 

מערכות 60 DCS ו-61 DCS מתקשרות ביניהן ובכך מגבירות את הבטיחות בעבודה כשמנופים ועגורנים מסוגים שונים נכנסים לאתר הבניה העמוס.

 

אתרי בנייה גובלים לעתים קרובות לאזורים ציבוריים כגון כבישים ראשיים, מסילות רכבת ובתי ספר, או יסודות מגבילים כגון קווי מתח העוברים מעליהם. אזורים אלו מכונים "אזורים אסורים".


תצוגה למנופאי

המנופאי נהנה מתצוגה דו-ממדית של המנוף בסביבת העבודה שלו. הוא יכול לראות בבירור, במבט חטוף, פרמטרים חשובים ומידע מדויק לגבי המיקום וההתקדמות של כל מנוף. על מסכי התצוגה ניתן לראות גם מידע הקשור לסביבת המנוף כגון מהירות הרוח, אזורים רגישים באתר (למשל בתי ספר, מסילות רכבת או קווי חשמל) כמו גם מנופים אחרים באתר.
מערכת למניעת התנגשות עגורנים

 
בנוסף, ניתן לראות מידע הנוגע מצב המנוף, מנופים אחרים המפריעים לפעולתו ומערכות מניעת התנגשות אחרות.
 


 

פיקוח באתר

מערכת הפיקוח מאפשרת להיכנס לכל מידע בתצוגה בזמן אמת, מכל מקום ובכל עת, תודות לדפדפן האינטרנט שלה. מפקחים ומנהלים באתר יכולים להשתמש בכלי נוסף: נטרול מרחוק. תכונה זו מאפשרת נטרול מרחוק, באופן בלתי-תלוי, של אזורים אסורים או מערכות למניעת התנגשות. תכונה זו הנה רבת-ערך כאשר יש הכרח זמני לנטרל אזור אסור, אך בו בזמן מאפשרת באותם מצבים,
להמשיך בניהול מניעת התנגשויות או לתת עדיפות לעגורן מסוים באופן זמני או קבוע.

 


להורדת קטלוג DCS 61 לחצו כאן         להורדת קטלוג DCS 60 לחצו כאן

form-decoration
מכוונים גבוה? הצטרפו אלינו לקבלת עדכונים וחידושים
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן